To najpopularniejsze medium informacyjne oraz społecznościowe. Nic więc dziwnego, że zaglądają tu potencjalni klienci. A jak do nich dotrzeć z reklamą? O tym można było się przekonać podczas szkolenia — „Skuteczna reklama internetowa”, które odbyło się 31 marca w Centrum Innowacji i Transferu Technologii UWM w Olsztynie.
Jesteśmy świadkami ewolucji
— Chodzi o to, aby trafić do wybranej grupy konsumentów — podczas szkolenia mówił Bartosz Orliński z "Gazety Olsztyńskiej". — Ważne jest więc, kto, gdzie i kiedy reklamę zobaczy.
Z roku na rok rośnie liczba użytkowników lokalnych serwisów internetowych. Jesteśmy świadkami wyraźnej ewolucji, gdzie coraz więcej osób korzysta z urządzeń mobilnych, jakimi są smartfony oraz tablety. Takich narzędzi używamy nie tylko poza miejscem zamieszkania.
Trzeba mieć dużą wiedzę
— Otrzymałam informacje o tym, co mogłabym jeszcze wykorzystać w kampaniach reklamowych, jakie prowadzę dla swojej firmy — opowiada Agnieszka Kania-Stańczyk, która wzięła udział w szkoleniu. — Dowiedziałam się, jak tworzyć reklamy oraz jak pozyskać klienta, co nie jest prostą sprawą. Trzeba mieć chociażby wiedzę o tym, jakie stosować kolory.
W szkoleniu, które zorganizowano w odrestaurowanym, oryginalnym budynku starej kotłowni, udział wzięły również osoby, które dopiero poznają tajniki reklamy internetowej.
— Wcześniej widziałam reklamy, które wyświetlają się na monitorze komputera i tyle — mówiła Patrycja Wołoszyn. — Ale żeby taka reklama kogoś zainteresowała, potrzebna jest cała gama informacji na jej temat. Nie przypuszczałam, że dobrze przeprowadzona kampania internetowa może znaleźć tak wielu odbiorców.
I tu możemy się pochwalić...
Grupa Wm.pl — "Gazeta Olsztyńska", jest najpopularniejszym źródłem informacji dla internautów z Warmii i Mazur (wg badania Gemius/Megapanel z czerwca 2013). Dzięki portalowi Gazetaolsztynska.pl, sieci serwisów powiatowych i gminnych, licznym serwisom ogłoszeniowym i tematycznym, każdego miesiąca nasze strony odwiedza 1,2 mln Unikalnych Użytkowników. Szkolenie w Centrum Innowacji i Transferu Technologii UWM w Olsztynie odbyło się dzięki uprzejmości dyrektora Jerzego Siwkiewicza.
woj
Komentarze (0) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Dodaj komentarz Odśwież
Dodawaj komentarze jako zarejestrowany użytkownik - zaloguj się lub wejdź przez