Jeżeli znaleźć klienta, to w Internecie! 



2014-04-04 13:34:39 (ost. akt: 2014-04-04 13:35:37)

Podziel się:

To najpopularniejsze medium informacyjne oraz społecznościowe. Nic więc dziwnego, że zaglądają tu potencjalni klienci. A jak do nich dotrzeć z reklamą? O tym można było się przekonać podczas szkolenia — „Skuteczna reklama internetowa”, które odbyło się 31 marca w Centrum Innowacji i Transferu Technologii UWM w Olsztynie. 



— Za kilkanaście lat większość obszarów naszego życia zostanie zdigitalizowana — uczestników szkolenia "Skuteczna reklama internetowa" przywitał Jarosław Tokarczyk, prezes firmy Edytor Sp. z o.o., która jest właścicielem Grupy Medialnej "Gazeta Olsztyńska". — Staramy się analizować otaczającą nas rzeczywistość i widzimy, jak zmienia się sposób konsumpcji mediów ze względu na rozwój nowych technologii. Uważamy, że one dają szanse tym, którzy nie boją się wyzwań.


To dlatego olsztyńskich przedsiębiorców zaproszono do Centrum Innowacji i Transferu Technologii UWM. Wzięli oni udział w szkoleniu dotyczącym reklamy internetowej.



Jesteśmy świadkami ewolucji



— Chodzi o to, aby trafić do wybranej grupy konsumentów — podczas szkolenia mówił Bartosz Orliński z "Gazety Olsztyńskiej". — Ważne jest więc, kto, gdzie i kiedy reklamę zobaczy.

Z roku na rok rośnie liczba użytkowników lokalnych serwisów internetowych. Jesteśmy świadkami wyraźnej ewolucji, gdzie coraz więcej osób korzysta z urządzeń mobilnych, jakimi są smartfony oraz tablety. Takich narzędzi używamy nie tylko poza miejscem zamieszkania.


— Według przeprowadzonych badań okazuje się, że wiele osób korzysta z tych urządzeń siedząc wygodnie na sofie czy w fotelu i to w godzinach wieczornych — mówił Bartosz Orliński. — Wybieramy takie komfortowe warunki, bo po całym dniu pracy jesteśmy zmęczeni i nie mamy ochoty siedzieć przy biurku. Warto więc do takich osób dotrzeć z reklamą internetową.



Trzeba mieć dużą wiedzę



— Otrzymałam informacje o tym, co mogłabym jeszcze wykorzystać w kampaniach reklamowych, jakie prowadzę dla swojej firmy — opowiada Agnieszka Kania-Stańczyk, która wzięła udział w szkoleniu. — Dowiedziałam się, jak tworzyć reklamy oraz jak pozyskać klienta, co nie jest prostą sprawą. Trzeba mieć chociażby wiedzę o tym, jakie stosować kolory.

W szkoleniu, które zorganizowano w odrestaurowanym, oryginalnym budynku starej kotłowni, udział wzięły również osoby, które dopiero poznają tajniki reklamy internetowej.

— Wcześniej widziałam reklamy, które wyświetlają się na monitorze komputera i tyle — mówiła Patrycja Wołoszyn. — Ale żeby taka reklama kogoś zainteresowała, potrzebna jest cała gama informacji na jej temat. Nie przypuszczałam, że dobrze przeprowadzona kampania internetowa może znaleźć tak wielu odbiorców.



I tu możemy się pochwalić...



Grupa Wm.pl — "Gazeta Olsztyńska", jest najpopularniejszym źródłem informacji dla internautów z Warmii i Mazur (wg badania Gemius/Megapanel z czerwca 2013). Dzięki portalowi Gazetaolsztynska.pl, sieci serwisów powiatowych i gminnych, licznym serwisom ogłoszeniowym i tematycznym, każdego miesiąca nasze strony odwiedza 1,2 mln Unikalnych Użytkowników.
Szkolenie w Centrum Innowacji i Transferu Technologii UWM w Olsztynie odbyło się dzięki uprzejmości dyrektora Jerzego Siwkiewicza.


— Cieszę się bardzo, że najsilniejsi chcą u nas realizować swoje plany biznesowe i marketingowe, a tak postrzegam potężną Grupę Medialną "Gazety Olsztyńskiej" — powiedział gospodarz miejsca. — Mam nadzieję, że będziemy nadal współpracować. 




woj

Komentarze (0) pokaż wszystkie komentarze w serwisie

Dodaj komentarz Odśwież

Dodawaj komentarze jako zarejestrowany użytkownik - zaloguj się lub wejdź przez FB